trying your luck

okej, idag var det segt på jobbet. nån gång efter fem började jag gäspa och det höll i sig. inte mycket gick bra, jag var kass och säkert världens jobbigaste. som pricken över i råkade jag dessutom styra ett skämt så att det blev sexuellt, vilket sög. (josse, du vet personen på M som man helst inte vill prata sånt med...) efter den missen blev plötsligt allt till sånt. kul då. nåt som däremot är kul är att jag nu slipper springa runt med rosa klorinfläckar på magen, för idag hade min nya tröja kommit. fest!


imorgon är det fredag, denna veckan har verkligen flugit förbi! ska bli skönt att komma hem till de andra. hänga med naffe (grys senaste smeknamn) och äta onyttigt. det är livet det.  iaf ett tag. nån timme.. max ett par dagar..


ah well. dags att sno ihop lite bukfylla. är för lat och för skabbigt klädd för att kila till coop och köpa underbara ting såsom donuts, risifrutti, drickyoughurt... ah ni fattar. istället blir det knäckebröd med fetaost, tomat och creme fraiche. jävligt platt när man tänker på allt det där andra.

snyft.


adjöken





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0