vart du vill så fort du kan

Så, nu är erikas vernissage överstökad. en riktigt trevlig grej med många besökare och framförallt, mkt sålda tavlor och nya kontakter för tjejerna. himla bra! coolast tyckte jag var att ksk köpte en av erikas tavlor för att de sa att det återspeglade något mycket viktigt.. charlie tittade även han förbi och köpte sig ett verk. mor har lite svårt att ta till sig konst och gick mest och undrade var allt betydde och varför verken hette som de gjorde.. hm.

snart ska vi dissa mello hårdare än nådonsin här hemma och kolla på klungan eller ett avsnitt av sherlock. återstår att se vad. sen kan det även hända att jag och axel slaktar erikas ananas som hon fick av täljstenen för att de var de första utställarna sen travershallen gjordes om.

har myst lite med bebis idag. hon var söt och jag längtade nästan lite till en egen. men bara nästan. dör en smula vid tanken på att man ska ta hand om den varje dag, varje minut, i en lång tid. inget för mig som tröttnar på saker (framförallt barn!) efter typ en kvart. dock känns det som att det ploppar upp bebisar lite vartstans i vår ålder just nu. igår såg jag ännu en gammal "skolkamrat" med bula på magen. den biologiska klockan tickar..!


jaja.


adjö då




Kommentarer
Postat av: Karin

Vem ska ha barn?! :O

2011-02-12 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0