Your eyes turn black when you try to speak

erika har tagit mina skor på sig till skolan. det var det enda par 38or som finns i detta hus. det var ju bara för jävla underbart när jag ska gå ut med hunden och därefter åka och jobba. kan hända att det blir barfotaspår på postens golv idag...


efter den missen behövs ett glädjeämne av grov kaliber för att vända denna dag. hittills inget i sikte.


på lördag mellan 12 o 16 ska alla släpa sig till täljstenen och gå på erika, klara och elviras vernissage. det kommer bli awesome. 

nu ska det borstas tänder och promeneras hund i bara strumplästen. det enda alternativ som finns är antingen sjukt små, eller sjukt stroa skor. och med sjukt stora menar jag 45or. oh no. blir arg när jag tänker på det, men det tjänar inget till när inte den skyldiga är hemma. om det ändå vore första gången det hände, men icke!


fyfan


adjö

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0