even at my worst I'm best with you

jag har fått ett nytt favoritprogram. Klubbland!! Igår var det med robyn. självklart ska hon ha sin moment of glory i allt som går på svt... och nej, jag är inte bitter, robyn är bra, men jag känner att om jag var hon hade jag försökt att akta mig åtminstone lite för den överexponering som varit under andra halvan av 2010.. jag menar.. man orkar inte mer nu!


well well.

igår blev det hur som helst nya skor, en sjal/huva och en depche mode tisha från myrorna. sjukt nice! tröjan har nu fått lida under saxen och ser nu riktigt festivalklar ut!

köpte typ bara vår/sommargrejer, så nu orkar jag inte snön mer. jag mår nästan dåligt av den. jag mår dåligt av vårlängtan. jag är dålig på att ta vara på moments när man har de nära. jag är expert på att få saker att glida mig ur händerna och rinna ut i sanden. det gäller i stort sett allt. kanske allt detta för att jag hatar uttrycket carpe diem!


idag ska julgranen skalas av och krubban packas in. nu försvinner religionen ner i en kartong tills nästa år. bara att tuta och köra!


adjö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0