i remember when i lost my mind

jag är itusliten mellan mitt förnuft och mitt samvete. saken är den att jag nu fått mer jobb, involverande delar av onsdag kväll, bland annat.. verkar det som. detta betyder att jag måste hoppa över 90m-turen. mitt hjärta vill på tur, men min hjärna (och delar av hjärtat) vill jobba, tjäna pengar och få internutbildning.

vi vet alla hur jag kommer välja.

jag känner mig lite rutten.


hur som helst så står jag nu inför två tuffa veckor, arbetsmässigt. mycket att ta in och jag kommer vara trött bortom mitt förstånd på kvällarna. när de är över borde tempot bli lugnare och jag borde ha lite mer kolla på läget. hoppas jag. annars kommer panik att råda. det bästa av allt är jag jag blir tät. lööön über alles!



förresten, andreas, det där låter ju galet! zombierna tar över världen, till och med den litterära. kusligt!


nu blir det guldbaggegala. heja bill skarsgård! yeah



adjö

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nu finns det ju inte en chans att Minea följer ned på 90! Det kommer bara bli jag och mr.H! Tack för den btw...

2011-01-24 @ 19:37:10
Postat av: Minéa

Hahahahahahahahahahahahahaaaaa! Nope, inte en chans :P

2011-01-25 @ 14:02:28
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0