I'll break them down, no mercy shown

det är en kille på sheer genious vars tänder skrämmer mig. i och för sig är jag en mycket, mycket lättskrämd person, men kom igen. förresten, kan serien crossing jordan räknas som en säker källa till att en sjukdom som gör tänderna taggiga faktiskt existerar? i så fall känner jag stort obehag. kommer ihåg det avsnittet från jag var yngre. att det var riktigt läbbigt.

speaking of riktigt läbbigt. igår stannade mitt hjärta när jag drog ut en bok ur minéas bokhylla. när chocken lagt sig kom den andra chocken. jag menar seriöst:



behövs verkligen den här boken? jag bara undrar. karin, vad säger du?


axel får mig att svettas på msn. om halva stan kommer till mig på lördag är det hans fel och jag ska flå honom levande.

imorgon kommer inte jag behöva laga mat på hela dagen, och tanken på det gör att jag känner mig flera kilo lättare!


nu sa axel att han skämtade. skönt.


adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Stod och muttrade över den när jag hade lite för mycket tid på flygplatsen i Philadelphia..Blir fortfarande lite arg av att tänka på det! Som du sa..fruktansvärt..onödig bok.

2011-01-23 @ 20:04:17
URL: http://nittiokvadrat.wordpress.com
Postat av: Minea

Hahahahahahahaaaa! Ohja, den behövs för att skrämma livet ur unga själar :P Hihi!

2011-01-23 @ 20:18:11
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: josse

haha härligt axel, allt för min födelsedag :)

2011-01-23 @ 20:21:18
Postat av: Andreas

Finns faktiskt fler mästerverk i samma genre t.ex 'Sense and Sensibility and Sea Monsters' eller prologen 'Pride and Prejudice and Zombies: Dawn of the Dreadfuls'.

2011-01-24 @ 13:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0