Konichiwa bitches

Okej, nu är saken den att eftersom familjen min har bestämt sig för att se HP6 ikväll så blev det en ruskig massa tid över helt plötsligt. jag tänkte ta med den hem och se nån kväll i veckan när jag dör av leda, därför mitt val av lite kvalitetstid i all enkelhet framför datorn. har nu laddat upp bilder på the ansiktsbok för första gången sedan i somras och nu är det väl dags för samma bilder här. eller nej, det pallar jag inte, så det får bli några få.










sådäär nu kan jag ta bildpressens tunga ok från mina axlar och grotta ner mig i aladdinasken. så fort alla dessa chokladaskar är slut ska det här inledas en något nyttigare livsstil!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0