Mer tragisk än allt du kan tänka dig

kass uppdatering det senaste två dygnen, men sånt betyder att jag har det bra och umgås med andra människor än bara mig själv.

igår skämde mormor bort mig med en hundrig, en hög ljus och världens gulligaste galgar. Idag skämde mamma bort mig med en ny mobil och favoritläsken till maten: trocadero! woop woop. har inför ikväll även skämt bort mig själv genom att köpa mörk choklad med blåbär, en grön grapefrukt och så har jag bakat ananaspaj.

mitt liv är just ikväll så lyxigt att jag dör en smula när jag tänekr på det.

(låter typ som blondinbella, eller nån annan äckligt positiv mesbloggare.. ew)


erika är hos axel. sviker. å andra sidan ska det bli soft att hänga framför på spåret (asså det är så sjukt mycket pensionärsvarning på mig idag!!) där det idag är britta persson som sjunger. yes!

snart blir det klubbland. idag med: familjen! johnossi förra veckan var awesome.


adjööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0