Ni är inte vackrast i världen

lördagar går alltid för fort. fan.

mamma är ute med hunden från helvetet, så jag har fått i uppdrag att hålla koll på maten. det görs bäst från andra sidan huset, som alla vet, så där sitter jag nu.

läkartid snarast för mina eksem känner jag nu. nog för att de är kroniska och aldrig kommer lämna min hud ifred, men jag vill bara inte ha de i ansiktet! nånstans går faktiskt gränsen! oc så vill jag gärna kunna vrida på nacken utan att huden stramar och går sönder. äckligt.


ska inom ett par timmar åka hem till minéa och sen vidare mot gruvan. vi ska se marcus föreställning, linnéa, minéa, andreas och jag. det blir fett. måste sen hem och chilla lite med erika som kom hem nyss.


helger är för korta!


har fått förlängt in i februari nu på posten. och så blir det i sommar. yeah! detta betyder dock att jag måste prata med gruvan och försöka lösa allt till det bättre. kanske får vi mötas halvvägs, jag och mina två arbeten.


nu ska det vaktas lax!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0