ohh you got me shakin to that moan you made last night

Har nu jobbat min förmiddag och ska snart bege mig mot stan för lunch med le girls. mitt liv har väl aldrig förr känts så sex and the city! mina skor kostar dock typ 1/6 av deras, och de enda märkeskläder jag har är pappas armanitröja.. som jag sover i. och hans YSL-tröja, som man skruttar runt i hemma. fantastiskt dyra myskläder!

har nu bytt postiströjan mot en stickad randig. jeansen får vara desamma. sminket orkar jag inte, så det blir läppstift. lite snygg ska man väl få känna sig trots att man bor i janteland? håret är inte på sitt bästa humör idag heller så det kan hända att det bli nån form av luva. spexigt


jaja. adjö då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0