Rock n' Roll will never die

jag DÖR

på kulturnyheterna konstateras kallt att rocken nu "till slut är död". död och begraven. mördad av hiphop och RnB. Aldrig har jag väl hatat RnB så mycket.

Ett jävligt dumt konstaterande av sveriges bästa kulturkanal. de borde veta bättre.

sen är det väl även så att det inte bara är musiken som fått kuva sig under konsumtionssamhället. allt ska handla om pengar.

lyckligtvis kommer den äkta känslan fortsätta bubbla upp ut graven. dagens ungdom är förjävlig, bara att konstatera.


btw. på det postnummer jag sorterar och ställer post bor en perosn som heter chris brown. ska jag skicka bajsbrev tro? kommer min döda rockmusik och klappar mig på huvet då?

hoppas







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0