they call me little love child with a thorn in my side

nu är julen utstädad till tonerna av fibes oh fibes. nu jävlar ska vintern väck!

well.. kan hända att det senare dröjer. den lyser ju hur som helst med sin frånvaro.


ska snart äta och åka till västerås och säga tack och hej till tove. gud. alla är så företagssamma att jag får lätt panik. dock invaggas jag i någon form av trygghet när jag tänker på att jag ju faktiskt ska till jobbet imorgon bitti. jag gillar det. jag har nog fått norra europas softaste jobb.. i tre veckor till, sen går anställnignen ut. återstå att se vad som händer sedan. har lovat millis och de små djuren att jag ska bygga nya sommarburar till kaninerna så fort jag får tid..


johanna ska nu hjälpa erika i köket. vet dock inte om jag har något att bidra med..


adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0