whole lotta love

Idag hade jag tråkigt och började därför göra gästlista till mitt framtida eventuella (store tid vad jag hoppas!) bröllop. Är än så länge uppe i 53 gäster och då har jag säkert glömt några ,och då är det bara min sida. fatta dubbelt upp och vips ska man göra mat till typ 110 personer. bäst att börja spara, för det känns ju mer än tacky att ha vigselknytis...


anyway. lång borta känns det iaf. kanske är det närmre än man vågar ana?


den som lever får se


jag blir jätteyr när jag tittar neråt. kan inte vara bra. det är lite läskigt faktiskt och jag har ingen aning om vad det kan vara. tänekr inte ringa mamma för då får jag diagnosen hjärntumör över telefon. hypokondriker som dessutom jobbar med palliativvård är ingen bra kombo.


idag gick en säkring i lägenheten igen. det händer typ en gång per andetag, så jag börjar få rutin, om man säger så.





adjÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0