all i ever wanted

JAAA! Strokes nya platta kommer ut 22a mars! jizz in my pants. hoppas på en FET sommarturné nu!


känner mig just nu som en saftig skiva mör hamster (erika förstår.. karin, gissa vad det kommer ifrån?). herre-min-gud vad mycket det är att ta in när man ska jobba i postcenter! avier, paket, försändelser, brev, rek, sortera, kassa, svara telefon, ge råd till kunder.. it never ends! kan hända att det känns lite med greppbart när veckan är slut.

just nu skulle jag kunna skjuta en snut för lite godis. som vanligt har jag inget hemma så det får bli en macka och grapefrukt. rock on!


så snart kören är slut (21.00) ska jag inta fosterställning tills alarmet ringer (06.05).


godnatt!

Kommentarer
Postat av: den farliga

svar på kommentar: hahaha, bra johanna! ;)

2011-01-25 @ 21:56:59
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag gissar på Timon och Pumba!

2011-01-26 @ 13:04:10
URL: http://nittiokvadrat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0