fever fever leave my heart alone

jaha. iklädd underkläder och med ett glas vatten vid min sida ska jag nu signa ut för ikväll.

försvann ner på stan en sväng till. hängde med julia och lite petra. var in på hotellet, träffade anna. hängde med julia och fanny till state of graces loge och fick bacardishottar. gick ut från hotellet, krockade med sångaren i melody club, cyklade hem.

jag har många gånger förut lovat mig själv att aldrig gå på hotellet mer. detta efter alltför många trista kvällar och alltför mycket spenderade pengar på det där skitstället. ändå sviker jag gång på gång mitt löfte. tänker att "den här gången blir det nog liiite värt ändå" men nej. nu ska jag inte dit. inte på länge, länge. det spelar ingen roll att ens sällskap gör sitt bästa för att rycka upp en. stället är sämst.


gnällkärringen ska sova nu.


mhihi


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0