He seemed impressed by the way you came in

är trött. vill sova. vill ha helg (c'mon o du uthålliga kvinna). vill vara ledig. kusinen min tog ledigt från vårt gemansamma arbete imorgon. lycko henne. jag jobbar stängning och kör förmodligen ut sjuka mångder post. förmodligen även på gator jag inte kört på förut. bor du på klövervägen, collingatan, polhemsgatan, sveagatan eller östra thulegatan borde du verkligen se upp. seriously. du kan dö.


mitt hjärta vreds just ur som en svamp. det gjorde lite ont. fast jag tänker för mycket, jag tror för mycket och jag vill tro för mycket. jag gillar inte att tro. jag gillar att veta.

jag är trött på den där urvridna svampen.



idag fick jag fontännäsblod. i panik spottade jag ut en munfull av det röda i min nyss urdruckna kaffekopp. han ha varit det vidrigaste jag sett (som jag själv åstadkommit. att youtuba "zit" räknas alltså inte in). det tog en stund innan det slutade, så nu kan jag ha åkt på anemi. eventuellt.


alla är så amazing. i deras glans ter jag mig så grå. jag hatar att tänka på mig själv som en liten människa, men ibland känns det bara så. jag är så stor, det är bara det att det ibland kan vara så svårt att visa världen det. svårast är det såklart att visa de som man faktiskt vill visa. jag kan också saker. bara inte sådär himla väldans bra.


nu måste jag duscha. sen ska jag sova. är av någon anledning fylld av olust inför morgondagen.


adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0