pass this on

det är mörkt ute och klockan är bara kvart i elva. hemskt. det går fort.

i stan är det sista dagen, klimexet om man så vill, på salafestivalen. jag ska inte dit. tror jag. har varit uppe vid månsan och haft en helnice kväll med julia och oda. nu är vi på varsitt håll alla tre. julia hos petra, oda hos nån jag inte riktigt vet vem och jag hemma. själv. vi kommer ses igen senare vad det verkar.

emmaboda verkar ha regnat bort totalt. vi träffade en stark överlevare, som gett upp en dag tidigt. kan inte vara kul att bra kräla i lera hela dagarna. fyfan.

när vi reste oss och skulle gå från månsan, stoppade en kille oss och frågade hur lång oda var. han och hans kompisar hade slagit vad (?!?!) och den som var närmast skulle vinna pengar. hahah!


har låten pass this on, av knife, på hjärnan. blir det så att jag glider ut kan det hända att den dunkas ut av ett gäng bra mycket sämre låtar.

jag låtsas som att den här veckan inte har någon måndag.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0