smokin in the boys room

erika är hemma!

sara är sjuk, så filmen och hänget är uppskjutet. Kaffet med julia är även det lagt till framtiden då jag inte åker in till stan ikväll utan först imorgon. nu har hon lämnat staden på obestämd tid. det känns lite pissigt, men såklart är det ett steg HELT i rätt riktning för henne! kanske påminner det mig om hur jag rotar mig allt djupare i staden jag allt som oftast bara vill ifrån? eller vill jag det? hade jag inte redan tagit mig bort om jag verkligen velat? jag har bott i stockholm, men mådde dåligt och kom tillbaka. kanske är detta min lott.

den här helgen har jag skickat jättemånga sms. de flesta till julia, men igår tryckte de berusade fingrarna iväg ett helt gäng till olika personer jag känner mer eller mindre väl. suck. som tur var inga jobbiga grejer. snarare jag själv som framstår som den jobbiga grejen. orrrkkkkaaa.


har hört navet på p3 idag, efter ett hett tips från karin. kollar låtlistan fler agånger om dan på sr:s hemsida bara för att se om de spelats. vilken obsession jag skaffat mig!


jag har utsatt mig själv för en grej jag tycker är sjukt jobbig, två gånger under ganska kort tid. jag har lyckats båda gångerna! kanske en rädsla på väg att försvinna? only time will tell, men ingen vore gladare än jag om det visar sig vara så. ännu ett steg närmre att bli "som alla andra".


start halv sju imorgon. sovmorgon typ ju!


adjö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0