to the rescue

jag DÖR vad varmt det är! eller, kvavt, äckligt, svettigt. vill bara gå och lägga mig, men jag sa visst till josse att jag skull ener på grillnatta om typ en halvtimme. det blir nice, bara jag tagit mig dit.. cyklade nyss och bokade klipptid, köpte hårfärg och sprang ett varv på hm. när jag kom hem var jag helt jävla slut. kan inte vara meningen!

jag är dömd till en kväll i glasögon. har haft det hela dagen på jobbet också. anledningen är att linsen till västerögat kröp in bakom ögat imorse och jag fick inte fram den utan att den gick sönder. att gå med en lins är något jag utsatt mig för en gång förut, vilket gått till historien som en av de jobbigaste dagarna i mitt liv so far. alltså blev det bricker.. kewl. om de ändå hade varit snygga hade det väl funkat, men nu känns det mest skit. hade tänkt ha huvtröja för att dölja fejset, men det går nog inte riktigt..

mamma skulle komma to the rescue med nya linser, men hon tog visst bara med kartongen med högerlinser. man blir så glad.


okej, nu är det dags för mat. en kulinarisk sensation som vanligt, micropizza. GOTT dock! mihi



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0