trying your luck

fick just ett sms av sophie. det stod "lycka till". tack!

okej, tydligen (yr.no) så ska det inte regna så brutalmycket i eftermiddag. fan va sköönt! har insett att jag kommer få skavsår av stövlarna så jag tog ett drastiskt beslut att ta de gamal hederliga conversen, som ska upp på sin femte peace and love-festival. galet!

är pirrig som ett barn dagen före julafton. det kommer bli riktigt bra det här. hoppas jag. funderar på att inte ta med alkoholen upp. bara en öl, för stämningens skull, sen får det va. vill inte vara seg imorgon då man måste ladda om. kan dock hända att det blir desto mer av det flytande då..

nu ska jag hoppa in i duschen och klä på mig!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0