du säger att kärleken aldrig var till för dig

efter en fantastisk helg i borlänge sitter jag nu och försöker samla ihop mig inför ännu en arbetsvecka. en annan arbetsplats än de senaste två månaderna, vilket känns jättebra, men den lilla detaljen att jag måste gå upp klockan fem gör mig lite ledsen i ögat. ska lägga mig i sängen och gona och kolla på tv redan nu vid nio. är hungrig och orkar inte äta, så då blir det en fin avslutning på dagen att helt enkelt gå och sova.

erika gnäller jämt att jag kastar upp för lite bilder här. det kan ju iofs stämma, så det blir en och annan från PL. har tagit typ tio, så här kommer några som åtminstone är ganska skarpa..


dag 1. mat!


dag 2. perronghäng


dag 2. somliga hade festivalat sedan tisdag och var inte sugna på en faceshot.


dag 2. hänga i öltält bör man, annars dör man.


dag 1. en av festivalens bästa spelningar! henrik i mitt hjärta (för att vara sjukt cheesy. men lite ärlig också).


nu ligger det till så att jag måste gå och borsta tänderna och gå och lägga mig. är sjukt trött och kommer inte vara piggare när alarmet sets off imorgon. lite tv och mycket sova nu.


adjö

Kommentarer
Postat av: juppe

<3 <3 <3

2011-07-04 @ 10:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0