vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Tack Fobbe! Självklart får du det!

och ja julia, skitdålig karma. hoppas jag, annars är det jag som fick ett fett minus på karmakontot.

med ena ögat på skärmen och andra på tv:n försöker jag så smått hänga med i morden i midsomer. måste snart gå och sova eftersom jag fick schemaändring och börjar 6 imorgon. helt perfekt att sluta tidigt dock, så jag är all happy.

ikväll har jag hunnit med att dejta fyra vänner. limpan, minéa och julia n, samt sara. fan vad skönt det är att bo i stan igen så man kan vara lite spontan. allt detta har hänt sedan tjugo i sju, då jag slutade jobba. well done me!

har myror i huvet över grejs på jobbet. måste försöka lösa ett gäng problems imorgon. återstår att se hur det går!


pga tidsbrist och en shitload andra kassa ursäkter tänker jag avsluta detta inlägg nu.


godnatters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0