birds

och plötsligt blev jag ett fyrverkeri klockan 00,00 på nyårsafton.

GLAD!

samtidgt mår jag illa av för mycket bearnaisesås och haloumi. kanske främst av kombinationen. i ärlighetens namn kännes det som jag kräks snart, men det gör liksom inget.

axel tjatar ihjäl mig att jag ska följa med till en massa ställen. de flesta förslagen involverar någon typ utav insjö. sunkigt och myggigt, tänker jag genast. måste dessutom svänga ihop mat tills imorgon. då ska det knegas sista dagen vid gruvan. sen blir det le poste!


jag är löjlig ibland. så otroligt. men det är vi väl alla.


hej


en uppdatering ca 25 minuter senare. är nu inte alls lika glad längre, men mår fortfarande illa. brutalt.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0