det var du och jag mot världen

dagen har bara börjat och jag känner mig redan som en smältade vaxdocka. vaknade halv nio av att min säng inte längre gick att sova i. för varmt till och med för ökenskorpioner.

har därför svävat runt som i ett töcken och sökt svalka, detta utan framgång. om tio minuter ska jag sätta mig i min bil utan ac och åka till jobbet. min enda tröst just nu är att jag ska få åka ner i gruvans 3 plusgrader och regn.
det är inte en normal önskan en härlig försommardag, jag vet. men jag tycker inte om värme, kapish? sol is the shit, men värme är bara jobbigt.

efter några timmars jobb blir det lägenheten för mer fixande. jag önskar bara att allt var klart.



adjö


Kommentarer
Postat av: den farliga

är det sanna nielsen som trallas i rubriken!?

2011-06-05 @ 22:00:21
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0