en gammal sång


jag är uppe i det blå fast sex fot under marken.

jag som om jag tryckt i mig syra och smack på samma gång.



nog om mitt sinnelag. imorgon ska jag hoppa ur 1700-talskläderna och istället dra på mig postuniformen! det var lääängesen sist och det ska bli sjukt nice. det betyder även sovmorgon. jag ska slappa så hårt imorgon förmiddag att jag ramlar igenom soffdynan.

looking forward to it.


en ganska random grej är att min åskrädsla tycks ha mattats av till endast en liten strimma respekt. är fortfarande inget fan av blixtarna när de är sådär nära att typ håret blir elektriskt och öronen bränns av, men annars så. somrarna kommer bli way more relaxed nu!


ska nu glida ner i soffan med de andra och ha warm up inför morgondagen.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0