I know it's stupid

okej, man ska inte döma folk utefter deras google-sökningar. möjligen om där finns ord som anspelar på barnporr, nekrofili, big brother och annat suspekt. jag brukar rensa den listan ganska ofta på den här datorn, så den är oftast inte så lång. idag var dock jag skyldig till samtliga sökningar och jag tänker nu ge er dem utan en massa bortförklaringar.

här kommer den nakna sanningen om johannas google-sökningar under de senaste 24 timmarna.

- star wars
- c-3po
- miley cyrus

jag ska nu ge plats för eftertanke. och jag antar att frågar som: när? varför? varför? VAFÖR? cirkulerar bland era små grå atm.

jag har inga svar. men jag vet a hell lot more om dessa tre topics nu än igår.



dessutom sätter jag nu en tjuga på att ni googlar detsamma, bara för att liksom.


har idag köpt gardiner. lila. ganska radom när jag har oxblodsfärgade/vinröda skinnmöbler.. får skylla på erika sen, det var hennes röst som vägde över. 

nu ska jag hoppa ur postuniformen.


adjö 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0