i won't let the sun go down

jag har den vanliga "dagen före jobbsöndag"-ångesten. ingen som inte jobbar vid gruvan currently kan förstå detta, och det har jag förståelse för. det som dödar mig i första hand är det faktum att sista turen är framflyttad en hel lång plågsam halvtimme innan man får påbörja slutet av dagen. att det sen kommer ofantliga mängder människor med all världens nationaliteter (och språk!!) som ska squeezas in på enbart tre turer, för dagen hållna av yours truly är även det inkalkylerat i min sinnesoro. att dessa turer ska hållas samtidigt som 2832845816 österrikare ska vandra runt i gruvan gör inte saken lättare, eftersom det då finns equipment att underhålla styvt 3 av mina i regel 23 gruvsugna besökare.

anxiety deluxe med extra tårar.

imorgon när jag ska avnjuta säsongsfinalen av gossip girl kommer jag dock vara en lycklig kvinna.

förutom att jag är beredd att köpslå med första bästa guantanamofånge om att byta dagssysslor imorgon så är läget under kontroll. imorgon kommer dessutom karin och sara hem från rhodos. maja är hemma för sommaren och så är även emma. med nån ledig dag i veckan så har den alla förutsättningar att bli fierce.

enbart morgondagen som står emellan mig och resten av mitt liv!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0