lets pretend you're not better than me

har en pink-låt på hjärnan. inte varje dag precis.

har efter jobbet suttit och tittat på när axel spelat tetris. jag spelade inte själv, eftersom det vore alltför förödande nu när jag har en så perfekt dygnsrytm och allt. jag har en tendens att bli sjukt nördig och beroende av töntiga spel. axel tyckte att jag skulle börja spela dotA, men jag känner att nej. jag skulle förlora allt från hygien till arbete. kan inte sluta förrän jag klarat det. just nu är jag t ex hooked på nåt så fjantigt som spindelharpan. kan sitta i timmar.

not good.


imorgon har minéa enhändigt bestämt att jag ska hosta (engelskt uttal, annars blir det fel) tacokväll för jobbgänget. mamma gick igång fullständigt och ska imorgon eftermiddag pimpa i min lägenhet när jag jobbar. haha! jag som tänkte på sin höjd bädda sängen och sen förklara resten med att jag nyss flyttat in...


funderar på att kolla på tv4:as söndagsfilm. har inte sett den förut, vilket man garanterat gjort med 99,7% av fyrans söndagsfilmer annars. igår gick high fidelity på 5an. azbra!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0