Ni är inte vackrast i världen

gödde idag kamprads möbelimperium med 1000 riksdaler, surt förvärvade under otaliga timmars slit i underjorden. men hallen blev fin och stora rummet åtminstone lite finare. träffade dessutom sara aldén för första gången på femton år, för att använda hennes ord.

imorgon ska det åkas till avesta tror jag. om jag inte gör en magnificent discovery i nån skrubb här hemma och hittar svarta skenor till mina posters. nålar och betongväggar går inte ihop. har redan krökt en av mina få och därför mycket värdefulla små nålar.

var in till stan en sväng när vi ändå var i västerås, jag och karin. kollade rean på monki med köpte inget. kändes svårt att skiljas från många av de vackra plaggen som kunde blivit mina, men som jag redan nämnt hade jag redan kastat in pengar till smålands snålaste gubbtjyv och var inte upplagt för mer spenderande.


förövrigt (otroligt lösryckt och icke hemmahörande i kontexten faktiskt) tror jag att peace and love med julia kommer att bli en av årets absoluta höjdpunkter.

med det sagt säger jag:

godnatt


Kommentarer
Postat av: Minéa

Ooooh! När blir det inflyttningsfest? :D

2011-06-23 @ 11:25:47
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0