one for the show

tydligen ska p3 lira navet. kewl!


enligt facebook börjar folk nu dra sig mot borlänge. själv är man inte där förrän fredag. då ska det regna. på lördag också. kul då. jag som hade två feta outfits uttänkta. inget ser bra ut med en regnponcho över :(

igår var några av vännerna över på taco och vinkväll. det blev riktigt lyckat och de sista gick inte förrän efter ett. nu är jag den dryga grannen som har fest en måndagkväll. skönt.

idag är jag leeedig hela långa dan. är hemma på landet och vaktar hund och passar upp på min far och ett gäng andra snubbar som håller på och leker med nån stor såg. känner mig som en housewife. "johanna kan du duka?" "kan du fixa fram mat?" "du diskar va?" "kan du ge hunden frukost, jag glömde". aaaahhhh. vill bara skrika att de kan göra det själva, men jag har order från mamma att vara foglig.

måste dra fram de där fabulösa kläderna som ska få följa med upp till borlänge och bli blöta. måste även leta reda på en regnponcho, annars blir det grön regnjacka. fashionable 2.0.


jag är bakis. en tisdag. ångest.



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0