The shrieking of nothing is killing

jag har varit ledig.

hängt med guidekollegorna, varit på nya ikea i västerås (helt brutalt surrealistiskt stort btw), burit grejer till lägenheten och en massa annat trams som gjort att jag inte haft tid, lust eller ork att göra nåt så viktigt som att... blogga..

hrmp.

idag har jag svävat runt på stan i sala i regnet och sätt mystisk alt. snattbenägen ut i stor huvtröja med luvan uppe. bad hairday, skulle jag kunna skylla på, men sån är inte jag.

ledig imorgon också. det skänker lugn till mig, samtidigt som att den monetära stressen sätter igång så fort man sätter ner rumpan i soffan. i sommar är jag en fattig tjej. får göra som karin och hennes vänner och jäsa fulvin så jag åtminstone kan festa..


nu blir det intag av onyttigt. mamma fyller dessutom år idag, så ikväll kommer det bekanta. sjukt nice.



hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0