det kommer bara leda till nåt ont

idag har mina fingrar betett sig konstigt. de började klia och pulsera och svullnade sen till röda korvliknande, helt stenhårda pinnar. jag kunde inte böja dem och försökte jag sträcka de till max så kändes det som att huden skulle spricka vid lederna.

äckligt! nu är de dock normala igen. faran över, for now.


jag kan inte släppa vad en kompis skrivit på sin facebook-status för nån dag sedan. att vad han trodde var vax i örat visade sig vara en spindel. jag får rysningar av äckel any time of the day. fick en nu när jag skrev det också.


jag måste börja nörda en serie. the tudors, game of thrones eller glee ligger närmast hjärtat just nu. och ja, one may think att jag är lite spretig, rent kulturellt. det är sant.


här kommer en skvätt royalism såhär på söndagskvällen:



denna förmodligen av någon hemmasnickrade raritet finns på kylen i personalrummet på jobbet.

en reflektion nu. notera gärna att flaggan sitter åt fel håll. slump? slarv? eller helt enkelt någon som sätter ner foten rejält i jantesverige och säger ifrån. en republikan? djärvt i så fall. mycket djärvt. viva la revolution!



med det sagt,
adjö


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Om jag inte minns fel var magneten en födelsedagspresent till Jocke från Niklas en gång i tiden...

2011-06-20 @ 09:14:46
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0