här kommer ett hundår till

lilla herbert finns inte mer. han var sjuk i njurarna och mådde förfärligt. jag är ledsen. jag saknar hans mulliga, lockiga lilla mage. hans krafsande på dörrarna. jag saknar honom!

fan!


smet ner på stan för ett ärende och mötte farmor, som mer eller mindre släpade med mig till johanssons för fika. det var kul att träffa henne en stund, även fast det blev ganska kort. typ en kvart.



imorgon ska jag jobba på gruvan. sjukt otaggad vågar jag erkänna. hoppas dock att åtminstone en av 155orna blir av. om barnäventyret blir inställt vore ju sen inte hela världen...

andreas! kan vi inte snälla byta rad på fredag som vi pratade om? ju mer jag tänker på det kommer en omvänd 60a bli min död..

nu ska göra mitt bästa att inte somna framför tvn och vakna alldeles för sent.


adjöken


Kommentarer
Postat av: Karin

Nej Pubbingen :(

2011-03-01 @ 16:44:33
Postat av: Andreas

Lätt att vi byter! Barnturer is the shit!

2011-03-01 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0