min bröstkorg den värker starkt, jag hoppas på hjärtinfarkt

jag ska sluta tjata om söndagsångest. for now on, så fort det är söndag, så har jag det. ingen idé att nöta på tangentbordet för den skull att det nödvändigtvis måste skrivas ner.

har ont i hela kroppen efter gårdagens ganska intensiva och ovanligt långvariga snöbollskrig. hela kastarmens sida är som förlamad och jag kan inte tvätta händerna som vanligt, utan måste ta den högra handen och tvåla in den vänstra och sen ta tag i den och liksom dra in den i vattenstrålen.

det kommer gå fab för mig att ställa post imorgon!

nåt som dock ÄR fab med imorgon är att det blir fika med saris mellan arbetspassen!! ser fram emot det som fan. att det dessutom ska bli fint väder gör det nog värt att köpa nya solglasögon på väg mot fikat. är trött på mina ganska dåliga rayban-kopior som julia köpte åt mig på gina tricot i uppsala för vad som nu börjar bli längesen.

jag saknar den tiden av mitt liv, något jag inte är ett dugg stolt över. att så lätt kasta in framtidshandduken och istället blicka bakåt är inget man ska göra i min ålder. try again when you're 75 liksom! aaah

även detta en del av söndagsångesten.

nästa söndag komme rjag ha hundra gånger mer ångest. en fest att städa efter, en baksmälla att vårda, en omställd klocka och en missad sömntimme... dear God vad jag inte ska ägna det scenariot en sekund tankekraft förrän den dagen är här och betongkepan är på plats! Jag har roligare saker ahead of me. som att köra högerstyrd bil till exempel! (fyfan vad jag är nervös inför det btw)

nu blir det kaffe tills magsäcken min blöder!


adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0