songs of faith and devotion

om inte hunden håller käften snart, I swear to God things are gonna get ugly here.

jag orkar inte med saker som låter, saker som hoppar på en, saker som luktar illa, slickas, stimmar runt.

katter är verkligen världens bästa djur!


åkte med syskonen till avesta idag och kom hem 500 kr fattigare. 2 koftor, en ring och en bok rikare dock.

här är den förövrigt. johanna <3 bokrea. ibland.


och ja, man känner sig lite slirig när man tittar på titeln.


erika har feber. ibland känns det som att det vore lika bra att hon smittade mig så jag kan få några dagars ledighet från jobbet och hämta handan lite. av någon anledning vill inte magkatarren ge sig och igår kväll var det värre än någonsin. usch

just nu idag ser jag fram emot: påsk, valborg och studenten. och nej, jag ska inte ta studenten, men erika och axel ska :)



äh.


piss ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0