square one here i come

veckans kansek tyngsta dag är nu över. arbetsmässigt iaf. många tycker att tisdagen är värre, men jag vet inte det jag.

det bästa med att ha förfest är att det blir kvar en massa grejer. i detta fallet groggvirke. vardagslyx! chips finns det också kvar, så mig går det ingen nöd på denna kväll.

klockan 20 går tre program jag vill se, på olika kanaler. ibland känner jag mig galet töntig. jag och min tv. men vad ska man göra då när man är ensam? sitta och rulla tummarna och vänta på att gå och lägga sig?

haha


usch, idag hade jag en otrevlig kund. alltid lika jobbigt. att personen dessutom ville få det till att just JAG inte kunde mitt jobb och försökte sätta den i skiten gjorde mig förbannad. hur orkar man vara en sån människa? personligen får jag en kick av att göra andra människor glada, att hjälpa till, att underlätta lite i deras vardag. nej, man kan inte må bra när man är elak sådär utan anledning.


det faktum att jag gjort klart min lunchlåda tills imorgon för mig lugn och glad.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0