Undisclosed desires

imorgon är det fredag, är frasen som gått på repeat i mitt huvud hela dagen. på förmiddan när jag dök upp på jobbet bestämdes det snabbt att jag ska gå trädgårdsgatan utöver min vanliga brevbärartur. bara tio trappuppgångar, men fö rmig som är ovan tog det sin lilla stund! och inte nog med det träffade jag även på och blev omsprungen av citymail-killen som brukar komma in till posten på eftermiddagarna. att i ett trapphus bli omsprungen av bring är i postkretsar ungeför lika pinsamt som att t.ex. tappa ut all bladreklam eller nåt. inte okej!


kikar med ett öga på semesterduellen på tv. jag hatar verkligen alla treans, fyrans o femmans kl 8-program. livsstilsprogram kallas de väl. fyfan vad tråkiga de är! hur som helst. kände att detta nog kunde vara lite värt, och hittills.. aarå. dock gör det ont i hjärtat att jag denna gång faktiskt hellre skulle åka på töntfamiljens resa (kryssning i persiska viken) än de som faktiskt verkar ganska schyssta (fjällsemester i -30 grader).


okej, jag har nu suttit och skrivit på det här inlägget i tjugo minuter. sjukt ineffektiv och sjukt lite att säga egentligen.

ger upp nu.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0