and I'm tired of all your friends



taggar för peace and love genom att kika på dessa likely lads på youtuben. dör lite både på insidan och utsidan och de tär väl ingenting mot vad jag kommer göra när jag har dem framför mig irl. oh god!

första singeln från senaste plattan här iaf. gillar den som fan. känns fräsch fast man hör direkt att det är strokes, utan att man för den skullen tycker att det låter som att de stått still och stampat på samma ställe sedan 2006 när de släppte first impressions of earth.

lång mening den där sista. pardon moi.


imorgon har jag fredag. det ska firas med två turer (dock ingen ner till 155!!) och en äcklig BJ's jag införskaffade idag. okej, jag ska förevigt hålla mig till half baked och cherry garcia. alla andra smakar baizz.

nu vet ni.



so long my friend.


(pz. jag vet inte var ormen var igår. jag frågade inte för jag vill fan inte veta. nånstans lite norrut tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0