broken boy soldiers

är hemma med erika. vi har kollat på factory girl och jag blir åter igen inspirerad av 60talet.

har lite ångest och vill inte alls jobba i helgen. som vanligt förstorar jag mina problem till astronomisk storlek och de kommande två dagarna känns som ett helt berg som måste bestigas. inte riktigt så är det ju. imorogn två turer och på söndag tre. sen ledig två långa, härliga dagar!

nu har snart halva maj gått och som vanligt tappar jag taget när jag vill hålla kvar. jag älskar ju våren, går och väntar och väntar, ända från jul väntar jag. när den väl är här flyger den förbi utan att jag hinner njuta. fan! varje år! snart börjar jag undra om det verkligen är våren jag älskar. kanske är det väntan.

vad irriterande det är att vara allergisk mot alla naturens växter. jag behöver snyta mig, men kan inte på grund av min äckliga dröm jag hade igår.


nåt kul måste hända snart!

nåt kul kommer eventuellt att hända snart. hoppas jag. eller jag vene.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0