det finns innebörd och den är oerhörd

imorse åskade det. mycket. när jag lyckats somna om en stund innan jag skulle upp till jobbet drömde jag en vidrig dröm. för att göra en äcklig dröm kort: jag drömde att jag snöt ut min ena bihåla. att den liksom vände sig ut och in och kom ut som en lång slemmig korv.

fruktansvärt.

när jag hämtat mig och fått i min frukost väntade en dag bestående av två turer ner till 155. en ganska lindrig dag. inte på långa vägar lika lindrig som morgondagen kommer bli dock. en tur. jobbar två timmar. nästan som att vara ledig!


jag har blivit en slö bloggare. jag har varit hängiven er, mina tappra läsare, men nu börjar jag tappa greppet om er. jag ska bättra mig, så fort jag känner för det. lovar!

nu ska jag gå. det finns roligare saker i livet än internet.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0