dry my eye

okej, innan jag satte mig här hade jag en topic of the day. som vanligt när det är dags att prestera kryper den tillbaka in i katlagrottan och kommer inte ut fastän man blåser i luren. så typiskt.

idag har det jobbats, imorgon ska det jobbas. andreas och minéa jobbar också då, vilket blir extra bra. jag och m ska ha hand om ett helt lågstadie.. kanske rentav en hel skola. råkar som av en händelse veta hur mkt kids det går på den skolan och det är inte många...


okej, annars då: PL-ångesten blev på eftermiddan markant värre efter att erika kläckt att det bara är 20% tickets kvar. jag har ångest över det ofantliga mängd bensin jag kör upp med min hatbil (tidigare min älsklingsbil, men efter denna vintern är vi inte längre ett kärlekspar.. för detaljer se bakåt i bloggen).

okej, det var väl det.

för nu.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0