Du får mitt blod som pant

plötsligt känns det som att hela min värld föll på plats. och då svarar inte julia på telefonen. ÅNGEST!

det känns dessutom som att min hals har börjat svälla. på utsidan. känns skitläskigt verkligen. jag har liksom en dubbelhaka bara sådär. hjälp!

okej gruvvänner. jag tog inte bussturen. jocke tyckte inte heller att jag skulle göra det. jag har ju ingen aning om hur det går till! nöjde mig med konferensen och en tur ner till 155. tror dock inte att jag är kingas allra bästa vän just nu. eller så var hon bara trött. jag vet att jag är det iaf. trött som ett as.

denna vecka har varit mitt sommarlov för i år. bara två dagars jobb på hela veckan vad det ser ut som nu. skönt, för sen blir det ös!

nu sprängs nog snart min hjärna så jag smsar julia igen. stackarn. tur att hon känner mig och mina neuroser.



nu ska jag hänga med erika som nog snart hänger sig själv. imorgon har hon nationella i matte c. fyfan.


adjö 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0