En pessimist i sitt livs form, jag vädrar blod, det luktar sorg


tycker inte om att styra över andra människors känslor.


en annan sak jag inte tycker om är att vara dagen efter. en morogn med betongkepa är ungefär lika härlig som en ökenvandring utan vatten. för det är unefär så det känns när man vaknar. som att en öken flyttat in i ens inre och allt man vill göra är att kräkas ut all sand...


jag har festivalpanik. verkligen panik. måste reda ut det där fortast möjligt om jag inte ska lyckas missa både stroke soch dylan. det får inte hända!! pappa kom med det härliga förslaget att jag ju kunde pendla upp till borlänge varje kväll och åka hem varje natt. det är nästan så desperat jag är. just sayin'

imorgon ska jag arbeta i cirka två timmar. känns jävligt värt. dock måste jag och min rostiga guidning kasta oss upp på hästryggen igen efter några månaders time apart. målet är att bli salbergets vassaste guide högsäsongen -11. it's a challenge limpan, minéa och andreas!

hehe

jag kan eventuellt ha skaffat mig en ny kärlek igårkväll. rosé heter han, är fransman och avnjuts i flytande form.


adjö


Kommentarer
Postat av: Minea

It's on.

2011-05-01 @ 22:32:13
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag känner att jag ligger lite efter er andra eftersom jag inte har guidat sen i november, men självklart ska jag kämpa! Gills det om man är vassast av oss på de tyska visningarna? ;)

2011-05-02 @ 08:38:21
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/
Postat av: Andreas

Du får den lätt! Jag tänker bara hänga vid hh-banan, sola och stöta på snygga turister när de är som mest sårbara. ;)

2011-05-02 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0