för hon ville dansa tango

mamma sitter och spelar studentsången på pianot. jag är näst intill lika exalterad inför erikas student som jag var inför min.

ikväll har det utförts aktiviteter här hemma som skulle få jimmie åkesson och hans äckliga kumpaner att grina av glädje. det har dansats folkdans bland annat. hambo och schottis mest (det är väl folkdans? eller är jag knäpp nu?)

mina händer tappar fan mer och mer styrsel. mamma tycker att vi ska åka in och röntga mitt huvud. snart håller jag med. blir lite rädd. det finns ju trots allt redan en vän till familjen som dött av hjärntumör som 21åring...

huvva!

de andra bakar kladdkaka. jag ska äta den. fan va gott!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0