funhouse

jag har bränt nästan lika mycket pengar som gudrun.

och inte fan har jag särskilt mycket mer vårkläder. två balla secondhandfynd, ett par grymma skor, nån ring och en fet munkjacka har jag dock i min ägo. eventuellt lite mer därtill. och en jävligt dyr parkering.

men man får väl vara nöjd med det lilla. och gå naken på diverse studentskivor.


nu vankas det jobb resten av veckan. eller nej, men några dagar framöver. har helg fredag-lördag och sen drar det igång igen med jobb hela söndag. vad jag vet nu iaf.

om man inte absolut måste behöver man inte röra sig i sala centrum på lördag kväll. om man abolsut inte vill se och höra några gruvskallar sjunga samma tre sånger i en timma.

weee


förövrigt är jag sjukt mätt efter soppa och pannkaka. ska lägga kroppen i horisontellt läge och invänta en skönare känsla i magen. mättnad är bara äckligt.


adjÖ


Kommentarer
Postat av: Minea

Hehehehe. Du, vilka sånger tror du att det blir? Kom på att jag nog måste se över lite texter..

2011-05-03 @ 19:54:43
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0