how can we dance while our earth is turning

japanska då eller andreas? du, vänta bara tills det kommer en japan till repan. då blir det upp till bevis!


förövrigt hade jag min första helt engelska tur idag. vad läskigt bra det gick! blir alltid rädd när det går för bra, för då kommer jag ta det betydligt hårdare om det går skit gången därpå.

imorgon har jag "bara" två turer. svävar som på små moln at the moment. att det första går redan 9,30 har jag liksom förträngt (även det faktum att det är en skolklass).. hrm.


det händer inte mycket mer om dagarna är jobb just nu. inte jättekul att läsa om kanske.

vilket år som helst ska jag skaffa mig en fritid. och en hobby.


adjö för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0