I won't be at the phone

är sjukt melankolisk just nu. glad fast nere och lugn fast stressad. ser inte alls fram emot att börja kl 8 imorgon, men ser fram emot att arbeta och slippa få dåligt samvete, vilket jag alltid får när jag är ledig.


bara jag som inte hört ordet trynorgel (munspel) förut? dog nästan igår när pappa o jag pratade om dylan och munspel kom upp (inte helt irrelevant liksom). vi pratad eom att han är ganska lättlyssnat, förutom att det suger när det blir för mkt munspel. jag vene, ibland tycker jag att det är mysigt med munspel, men ibland blir det bara drygt. ungefär som giterrsolon. coola rent tekniskt, men att lyssna på den är fan rena döden.

snart är klockan nio. redan! den här dagen har gått otroligt fort. natten kommer med all säkerthet göra detsamma och sen är klockan halv sju och jag måste då upp. damn it.


längesen det var nån bild här. kastar upp en random på axles fot som blivit offer för erikas högerhand med en bläckpenna.




dagen har iaf spenderats hemma och i sala. fika med julia och cecilia. anders och elin var även med på ett hörn. för elins del ett väldigt litet hörn eftersom hon hade en buss att passa. mycket hann sägas, men det jag tog med mig därifrån var att aldrig kolla på dokumentären faces of death. fy faan!

nu blir det nog en kaffe innan sovdags.


adjö

Kommentarer
Postat av: axelsur

FÖR FANNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG SOM RITADE SKELETTFOTEN ALLDELES SJÄLV! INGEN ERIKA INBLANDAD

2011-05-20 @ 14:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0