it's not time to make a change

okej, förlåt axel. jag trodde inte att du var så duktig på att rita. det är alltså du som ritat på erikas fot?

skämt åsido. en skelettfot signerad axel.


idag skulle jag varit ledig och hängt med snaffe. så blev det inte då jag blev inringd att jobba imorse. kewl. minéa jobbade också dock och det var bara städning så det var lindrigt.

nu sitter axel och bygger modellbåt. motorn på spektaklet låter jätteilla så jag vill grina lite varje gång han slår på den. den är dessutom lite felkopplad, så det är på när det står "off" och av när det står "on". båtingenjören strikes again...

annars då. PL-biljett bokad tillsammans med julia. det blir fredag-lördag för oss efterosm jag lär jobba ons-tors. jag gråter dock inte. strokes, sounds och bob hund på fredagen och Dylan, håkan, mando och rebecca&fiona på lördagen. skapligt schysst! johanna dansar och ler.


just nu dansar jag inte. ler inte heller. jag är jättehungrig och ska hjälpa mor med maten. fan vad jag kommer sakna att bo hemma nu när jag flyttar iväg igen!


adjÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0