känns som vår kärlek var sned från början

med det menat kärleken mellan min kropp och min själ. vi har nog aldrig varit i symbios faktiskt.


okej, jag har stött på problem igen. jag har sett mitt schema inför sista veckan i juni. festival adjö. damn!


sitter på jobbet. har fått två mission impossibles idag. konferensvärdinna (har aldrig någonsin varit det förut!!) och bussguide (har aldrig någonsin... plus att jag blir åksjuk på en sekund i en buss). med hjälp av maaike på första punkten har jag läget under kontroll at the moment. resten löser sig. det måste.


tror att jag är ledig imorgon och på lördag. fab! att jag blir fattigast norr om berlin behöver jag ju inte tänka på just nu..


nejmen. nu ska jag plugga på lite inför mitt korta men ack så faktaspäckade lilla tal till lunchen. uuh


adjö 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Bussguide måste vara den ultimata ångesten! Jag hoppas fortfarande kunna gå igen hela min karriär vid gruvan utan en enda ovanjordsvandring.

2011-05-19 @ 11:14:26
Postat av: Minea

Hahahahahahahaha! Bussguidning!? Jeeeesus!

2011-05-19 @ 12:24:24
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du blir ovärderlig vid gruvan Johanna, när du både klarar konferenser och bussar! Det blir bara att vänta och se vilka spännande arbetsuppgifter du får härnäst...

2011-05-19 @ 13:02:43
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0