now I'm dancing for my life

jag överlevde dag 1 av mördarhelgen. nu är det bara the killer sunday of tomorrow som står ivägen mellan mig och min helg. klockan 19.00 imorgon är jag en lycklig tjej som kyper upp i soffhörnet med en BJ's och tittar på gossip girl.

imorgon jobbar dessutom inte minéa och andreas. pissigt. men I'll live. det värsta som kan hända är att jag dör, vilket jag nog höll på att göra idag. fick hjärtinfarktskänningar mellan mina turer (hade knappt tio minuters paus) och var för första gången riktigt osäker på vad smärtorna var för något. blä

eurovision då. inte kul. jag gillade irland, men blev irriterad av utförandet. låten, killarna, allt hade så mycket högre kapacitet. om de bara sett ut som the motion pics de hade i bakgrunden och inte hoppat runt så jävligt hade de ju kammat hem min röst vafan. nu får ingen min röst. min röst är död.

jag är trött och tänker snart sova.

nu vet ni det.

guten nacht


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0